Sunday, October 4, 2015

Bucharest Marathon 2015 - 4 Oct 2015

Vreme perfecta de alergare, nici racoare nici cald.
Traseu mai dificil decat in alti ani din cauza celor 205 m diferenta de nivel.
De pe la km 18 am simiti cvadricepsul drept de la picior ca se blocheza. Ultimii 7km am alergat cu febra musculara. Pe ultimii 2 km am simtit ca daca accelerez ma doare mai putin.
Am consumat 5 geluri si doua activatoare. It hurted like hell! Dar am reusit sa termin primul meu maraton. Foarte mandru. A fost o cucerire a corpului. O stapanire a durerii si perseverenta de a merge mai departe, de a nu ma vaita ci doar a ma concentra pe ritm. Respiratie, miscare energica a bratelor si pasit constant.
Am cautat parteneri cu care sa ma ajut si pe care sa ii ajut. Am alergat de la jumatate incolo umar la umar cu altii. Respirand impreuna. Pe ultimii 500m am reusit sa accelerez si sa sprintez.
Am avut tot timpul plamani puternici, doar picioarele n-au functionat perfect din lipsa de antrenament. Ligamentele n-au zis nimic, doar genunchii au durut de oboseala dar isi vor reveni cu siguranta rapid.
Greseala zilei - n-am luat magneziu cu o zi inainte. Poate asta m-ar fi ajutat sa nu fac febra.

Timp: 3h 49m - obiectivul de a termina sub 4 ore a fost atins
Distanta oficiala 42,195 m (la mine pe ceas s-a inregistrat mai mult)
Pace: 5.22 min\km (11:18 km\h)
Loc 218 la General din 954 care au luat startul
Loc 36 la Categorie


No comments:

Post a Comment