Sunday, March 22, 2015

Concurs Madaras - 14 Martie 2015

1. Greu. Dupa 2 ore jumatate am ramas fara energie.
De invatat - mancare mai multa inainte de concurs. Luat Geluri dupa fiecare ora chiar daca par ca ma simt bine.

2. Ce m-a epuizat insa cel mai tare au fost coborarile. S-a simtit lipsa de schiat pe partie.
Cum zicea Feri, am nevoie sa reinvat schiatul pe partie.

3. Pe de alta parte claparii nu m-au ajutat la coborari. Erau imprumutati din Bv de la un amic al lui Bogdan Mazilu - Manu. Daca insa ii aveam pe ai mei precis m-ar fi strans teribil cum am patit in urmatoare saptamana la Postavaru.

4. Alt lucru care m-a sabotat, am pierdut foarte mult timp sa imi leg schiurile pe rucsac si mai ales betele. Need practice.

5. Mi-a cazut casca din cap si a trebuit sa ma duc la vale prin padure. De tinut legata!

Punctele forte:
- piei de foca noi
- am lucrat destul de bine la pus si desfacut foci in posturi.

Dupa 3 ore am decis just to enjoy the ride. Timpul nu mai conta. Am facut si o poza cu mainile tremurand. Era frumos pe zapada in Madaras.







No comments:

Post a Comment