Sunday, March 22, 2015

Postavarul Night 21 Martie 2015

Ieri a fost editia a 9-a. A treia la care am participat la rand.
Am avut un obiectiv ambitios ca de la 46min anul trecut sa termin in 42 anul acesta.
 Am terminat insa in 47.
"there are three reasons I failed. Not enough training, Not enough training. And not enough training" :) - citandu-l pe Haruki Murakami.

Partile pozitive: lectiile invatate si pregatirea inainte de start.
Am baut un litru de limonada cu seminte chia.
Am consumat un gel cu 30 min.
M-am incalzit intr-o mica alergare de 5 min (poate ar fi fost buna un pic mai lunga).
Am fost imbracat subtire fara sa car lucruri inutile.
Am mancat orez salbatic dimineata si la pranz plus o banana si curmale inainte de concurs.
Mi-am facut lista de lucruri in bagaj cu OnNote - nu am uitat nimic acasa.

Ce n-a mers bine - crampe in gambe in prima jumatate pana cand am ridicat la maxim ridicatoarele la legaturi. Considerand ca la final aveam suficienta energie gambele au fost bottleneck-ul in seara asta.
Pe de alta parte ce nu voi mai face e sa alerg 3km in ziua concursului. La pranz am fost pana al Ubi in alergare sa imi iau Camelbag-ul. Bad choice. De acum promit sa nu mai fac activitati epuizante in ziua respectiva sau in ultimele 24 ore.

Dupa un km mi s-a umflat laba piciorului drept si m-a strans claparul pana aproape sa imi blocheze circulatia. Am nevoie de o solutie de largire a claparului drept.



No comments:

Post a Comment