Monday, May 11, 2015

Prima Evadare - 10 Mai 2015

Loc 162 la General - 2h 43m 53s
Loc 53 la Categorie 30 -39 anu
Performanta sub cea de anul trecut cand traseul a avut mai putin noroi.
Tras in jos de bicicleta.
Un tip a trecut pe langa mine si razand mi-a zis ca are si el una ca a mea acasa :)
Pe ultimii 8 km aveam kilograme de noroi pe bicla, in special pe furca din fata. Distanta intre roata si furca am descoperit ca e prea mica pt asemenea noroaie.
Cauciucurile s-au comporatat minunat insa cu suspensia pe spate imposibil de blocat am suferit la performanta.
Pt a obtine un loc in frunte (primii 100) se pare ca e nevoie sa imi schimb bicicleta. Si imi trebuie ceva de peste 1500 Euro.
Cand mai aveam 8km am cazut fizic in lupta cu noroiul. Am tras la un moment de dreapta si am bagat un gel. Dupa cativa km si-a facut efectul. A fost o decizie inspirata ca sa termin cat de cat ok concursul. Cea mai inspirata decizie a zilei.

Overall, a fost fun. Mi-a placut viteza ridicata cu care am parcurs prima jumatate a traseului.
La final nu am fost prea epuizat iar cel mai important nu m-au durut ligamentele.
Main victory after each race!

Poze to come...

No comments:

Post a Comment